Informații privind sistemul de management integrat calitate, mediu, S.S.M

SERVICIILE COMPANIEI  INCLUSE ÎN SISTEMUL DE MANAGEMENT INTEGRAT

 

 

Compania SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. a implementat şi menţine un sistem integrat de management al calităţii, mediului şi SSM în corespondență cu standardele ISO 9001 și  ISO 14001 având ca și principale arii de activitate:

 ·Colectarea separată și transportul separat al deșeurilor municipale și al deșeurilor similare provenind din activități comerciale din industrie și instituții, inclusiv fracții colectate separat, fără a aduce atingere fluxului  de deșeuri de echipamente electrice și electronice, baterii și acumulatori;

 ·Colectarea și transportul deșeurilor provenite din locuințe, generate de activități de reamenajarea interioara și/sau exterioară a acestora;

 ·Măturarea, spălarea, stropirea și întretinerea căilor publice;

 ·Curățarea și transportul zăpezii de pe căile publice și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau de îngheț;

 ·Colectarea cadavrelor animalelor de pe domeniul public și predarea acestora către unitățile de ecarisaj sau către instalațiile de neutralizare;

 

DOMENIUL DE CERTIFICARE:

î

Activitatea principală: clasa CAEN 3811 Colectarea deseurilor nepericuloase

– activităţi secundare:

clasa CAEN  3821 Tratarea și eliminarea deșeurilor nepericuloase

clasa CAEN 3831 Demontarea (dezamsamblarea) mașinilor si  echipamentelor scoase din uz pentru recuperarea materialelor

clasa CAEN 3832 Recuperarea materialelor reciclabile sortate

clasa CAEN 3900 Activități si servicii de decontaminare

clasa CAEN 4120 Lucrări de construcție a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale

clasa CAEN 4221 Lucrări de construcție a proiectelor utilitare pentru fluide

clasa CAEN 4299 Lucrări de construcții a altor proiecte inginerești n.c.a.

clasa CAEN 4311 Lucrări de demolare a constructiilor

clasa CAEN 4312 Lucrări de pregatire a terenului

clasa CAEN 4313 Lucrări de foraj și sondaj pentru construcții

clasa CAEN 4322 Lucrări de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat

clasa CAEN 4329 Alte lucrări de instalații pentru construcții

clasa CAEN 4399 Alte lucrări speciale de construcții n.c.a.

clasa CAEN 4619 lntermedieri în comerțul cu produse diverse.

clasa CAEN 4677 Comerțul cu ridicata al deșeurilor si resturilor.

clasa CAEN 4941 Transporturi rutiere de mărfuri;

clasa CAEN 5210 Depozitări

clasa CAEN 5224 Manipulări

clasa CAEN 5229 Alte activități anexe transporturilor

clasa CAEN 6810 Cumpararea si vânzarea de bunuri imobiliare proprii

clasa CAEN 6820 Închirierea si subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate

clasa CAEN  6832 Administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract

clasa CAEN 7739 Activitati de închiriere si leasing cu alte masini, echipamente si bunuri

clasa CAEN 8110 Activități de servicii suport combinate

clasa CAEN 8121 Activități generale de curațenie a clădirilor

clasa CAEN 8122 Activități specializate de curățenie

clasa CAEN 8129 Alte activități de curățenie

clasa CAEN 8130 Activități  de întretinere peisagistică

clasa CAEN 8292 Activități de ambalare

clasa CAEN 8299 Alte activități de servicii suport pentru întreprinderi n.c.a.

SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. cu sediul în localitatea București, Calea Rahovei nr. 266-268, Clădirea Electromagnetica, Corp C 61, Anexe A-B, Stâlpii 2-6, Camera 06, Etaj 2, Sector 5, Bucuresti, înmatriculată la Registrul Comerțului cu nr. J40/17523/2019, cod fiscal RO42049930, telefon: 0314.334.577 a implementat sistemul de management integrat ce cuprinde următoarele categorii de activități:

  • Colectarea separată și transportul separat al deșeurilor municipale și al deșeurilor similar provenind din activități comerciale din industrie și instituții, inclusiv fracții colectate separat, fără a aduce atingere fluxului  de deșeuri de echipamente electrice și electronice, baterii și acumulatori;
  • Colectarea și transportul deșeurilor provenite din locuințe, generate de activități de reamenajarea interioara și/sau exterioară a acestora;
  • Măturarea, spălarea, stropirea și întretinerea căilor publice;
  • Curățarea și transportul zăpezii de pe căile publice și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau de îngheț;
  • Colectarea cadavrelor animalelor de pe domeniul public și predarea acestora către unitățile de ecarisaj sau către instalațiile de neutralizare;

          Ca și misiune, societatea SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. se axează pe oferirea serviciilor publice de calitate principalilor beneficiari, cetățenii Sectorului 5 al Municipiului București, în condiții de eficiență, eficacitate și legalitate.

         Un alt scop este acela de prestare a activităților specifice serviciului de salubrizare prin: colectarea separată și transportul separat al deșeurilor municipale, al deșeurilor similare provenind din activități comerciale din industrie și instituții, specifice serviciului de colectare, transportul deșeurilor municipale, salubrizare stradală, întreținerea căilor publice, curățarea, transportul zăpezii de pe căile publice, și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau de îngheț, precum și colectarea cadavrelor animale de pe raza Sectorului 5 din Municipiul București, în conformitate cu mențiunile/clauzele înscrise în contractul de delegare nr. 27681 din data de 02.04.2020.

OBIECTIVE GENERALE

Ținând cont de obiectul principal de activitate conducerea societății SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. a stabilit următoarele obiective generale pentru perioada 2021-2025:

  1. Activitatea prestată și nivelul calității acesteia să corespundă necesităților cetățenilor;
  2. Promovarea calității și eficienței activității;
  3. Dezvoltare durabilă pe criterii de transparență și competitivitate prin aplicarea prevederilor Legii nr.52/2003 privind transparența decizională;
  4. Respectarea legislației în vigoare privind întreaga activitate desfășurată;
  5. Stabilirea investițiilor necesare, corelate cu obiectivele propuse, respectiv în scopul îmbunătățirii calității serviciilor oferite
  6. Îmbunătățirea calității serviciilor oferite prin perceperea unor tarife care să respecte limitele de suportabilitate ale locuitorilor Sectorului 5 al Municipiului București;
  7. Instruirea permanentă a personalului în vederea creșterii gradului de profesionalism și eficiență;
  8. Angajarea oricăror cheltuieli trebuie să respecte principiile eficienței, eficacității și economicității;
  9. Reducerea datoriilor la bugetul de stat, creșterea productivității muncii, creșterea profitului;
  10. Așteptări în domeniul eticii, integrității, ce au ca fundament patru valori – responsabilitate, profesionalism, integritate și transparență.

           În ceea ce privește aria de leadership și angajament, societatea noastră demonstrează gradul de eficiență prin următoarele:

  • se asigură că politica și obiectivele S.M.I., sunt stabilite, compatibile cu direcția strategică a organizației, și disponibile pentru părțile interesate;
  • asigură comunicarea și stabilirea etapelor în vederea conformării cu cerințele standardelor de referință a unui sistem de management integrat eficient;
  • asigură integrarea cerințelor sistemului de management integrat în procesele de afaceri ale organizației;
  • promovează abordări pe baza de proces și a gândirii pe bază de risc;
  • se asigură de determinarea și tratarea riscurilor și oportunităților care pot influența conformitatea serviciilor și capabilitatea de a crește satisfacția clienților;
  • se asigură de disponibilitatea resurselor necesare stabilirii, implementării și îmbunătățirii sistemului de management integrat;
  • se asigură de determinarea, înțelegerea și îndeplinirea în mod consecvent a cerințelor clienților, a cerințelor legale și de reglementare aplicabile, precum și îndeplinirea obligațiilor de conformare în domeniu mediului sănătății și securității în muncă;
  • se preocupă de orientarea către creșterea satisfacției clienților;
  • promovează îmbunătățirea continua a sistemului de management integrat pentru creșterea performanței și obținerea rezultatelor intenționate;
  • Își asumă responsabilitatea și răspunderea juridică pentru raportare, pentru asigurarea de condiții de lucru sigure și sănătoase pentru prevenirea traumatismelor și bolilor determinate de muncă, care să fie adecvate scopului, dimensiunii, și contextului organizației, precum și naturii specific a riscurilor și oportunităților SSM;
CERTIFICATE ȘI SISTEME DE MANAGEMENT
  • ISO 9001 Sistemul de management al calității
  • ISO 14001 Sistemul de management de mediu