Skip to content

Bine ati venit la SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A.!

24/7 Relații Clienți031.9450
Search:
Facebook page opens in new windowX page opens in new window
salubrizare5.ro
SC SALUBRIZARE SECTOR 5 SA
salubrizare5.rosalubrizare5.ro
  • Despre companie
    • SOCIETATEA SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A
    • Misiune, Viziune si Obiective
    • Cadru legislativ
    • Strategii și funcționare
    • Management Integrat
    • Codul de etică
  • Legea 544/2001
    • Buletin Informativ
    • Rapoarte Anuale
    • Formular Online
    • Formularului de audiențe
  • Informații utile
    • Contractare / Documente
      • •Contract persoane fizice
      • •Contract persoane juridice
      • •Contract asociații de proprietari
      • •Contract asociații de locatari
      • •Adeverințe debit și avize de principiu
      • •Reziliere contracte
    • Facturare
      • Ghid factură
      • Modalități de plată
      • Tarife
    • Avize salubrizare
      • Cerere ofertă
    • Alte informații
      • Ghid colectare selectivă anexa 3
      • Hartă Containere
      • Program spălare-curățare străzi
      • Programe de colectare
      • Ghid Colectare Selectivă și Legislația în vigoare privind colectarea selectivă a deșeurilor
    • Agenții economici și instituțiile publice – Prețuri
    • Persoane fizice și asociațiile de proprietari – Prețuri
  • Contact
  • Transparență
    • GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ
      • Echipă managerială
      • Adunarea Generală a Acționarilor
        • Hotărâri AGA
        • Convocări AGA
      • Rapoarte de activitate
        • Raport DGA
        • Raport CA
      • Achiziții
      • Politica de remunerare
      • Documente contabile
    • SNA
      • Indicatori de performanță
      • Proceduri ale societății
      • Rapoarte si chestionar
        • Fișe de măsuri 2022
        • Fișe de măsuri 2023
        • Fișe de măsuri 2024
  • Despre companie
    • SOCIETATEA SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A
    • Misiune, Viziune si Obiective
    • Cadru legislativ
    • Strategii și funcționare
    • Management Integrat
    • Codul de etică
  • Legea 544/2001
    • Buletin Informativ
    • Rapoarte Anuale
    • Formular Online
    • Formularului de audiențe
  • Informații utile
    • Contractare / Documente
      • •Contract persoane fizice
      • •Contract persoane juridice
      • •Contract asociații de proprietari
      • •Contract asociații de locatari
      • •Adeverințe debit și avize de principiu
      • •Reziliere contracte
    • Facturare
      • Ghid factură
      • Modalități de plată
      • Tarife
    • Avize salubrizare
      • Cerere ofertă
    • Alte informații
      • Ghid colectare selectivă anexa 3
      • Hartă Containere
      • Program spălare-curățare străzi
      • Programe de colectare
      • Ghid Colectare Selectivă și Legislația în vigoare privind colectarea selectivă a deșeurilor
    • Agenții economici și instituțiile publice – Prețuri
    • Persoane fizice și asociațiile de proprietari – Prețuri
  • Contact
  • Transparență
    • GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ
      • Echipă managerială
      • Adunarea Generală a Acționarilor
        • Hotărâri AGA
        • Convocări AGA
      • Rapoarte de activitate
        • Raport DGA
        • Raport CA
      • Achiziții
      • Politica de remunerare
      • Documente contabile
    • SNA
      • Indicatori de performanță
      • Proceduri ale societății
      • Rapoarte si chestionar
        • Fișe de măsuri 2022
        • Fișe de măsuri 2023
        • Fișe de măsuri 2024
Structură organizatorică
Planificare, obiective și strategiii
Riscuri identificate
Scrisoare de așteptări
Diagramă de proces identificare riscuri
Diagramă de proces proceduri și operațiuni
Structură organizatorică

ROF actualizat AUGUST 2024

Planificare, obiective și strategiii

SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A.

În vederea asigurării unei bune organizări și funcționări a serviciului de salubrizare pe raza administrativ teritorială a sectorului 5 a Municipiului București, societatea SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. își desfășoară activitatea având la bază următoarele principii:
  • îmbunătățirea constantă a calității serviciilor oferite;
  • prestarea unor servicii ireproșabile cu scopul menținerii unei încrederi ridicate a cetățenilor față de serviciile de salubrizare;
  • implicare și găsirea unor soluții rapide și eficiente față de problematicile identificate în vederea creșterii gradului de calitate al serviciilor prestate;
  • încurajarea cetățenilor și realizarea campaniilor de promovare referitoare la importanța colectării selective a deșeurilor;
  • susținerea dezvoltării durabile.
                                                         PRIORITIZAREA UTILIZATORILOR

Reprezentanții companiei SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. se preocupă în mod constant de creșterea gradului de încredere al utilizatorilor, indiferent de categoria acestora, asigurând eficiență și calitate atât în ceea ce privește serviciile prestate cât și în raportul contractual avut cu gama de clienți. Printre principalele scopuri avute regăsim:
  • creșterea calității în relațiile de comunicare cu fiecare categorie de utilizatori în parte;
  • asigurarea unui nivel calitativ înalt al serviciilor prestate, crescând astfel calitatea vieții avută de cetățenii sectorului 5.
  • Informarea eficientă și educarea utilizatorilor în ceea ce privește modul și ritmicitatea de colectare a deșeurilor, precum și pentru colectarea selectivă a deșeurilor;
  • Orientarea în permanență către satisfacerea clienților prin modernizarea și creșterea calității serviciilor prestate către beneficiari;

ADMINISTRAREA SOCIETĂȚII

Scopul principal avut de Consiliul de Administrație al societății SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. constă în menținerea societății la un nivel de performanță ridicat, având în vedere importanța ca aceasta să înregistreze la finalul fiecărui exercițiu financiar venituri care să permită continuarea procesului de modernizare și retehnologizare. Misiunea Consiliului de Administrație este de a asigura, pe durata mandatului său, contribuția semnificativă la menținerea societății pe profit, cu accent pe îmbunătățirea serviciilor oferite și, în același timp, generarea unui sentiment de confort pentru cetățenii Sectorului 5 al Municipiului București prin asigurarea de servicii ireproșabile și creșterea gradului de calitate al vieții prin curățenie.
Societatea SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. prin Consiliul de Administrație se implică activ în satisfacerea nevoilor clientilor săi, acordând o atenție riguroasă la fiecare detaliu și asigurându-se că activitățile și procesele desfășurate în cadrul organizației sunt controlate cu maximă atenție. Cu ajutorul utilajelor performante și a personalului bine pregătit, suntem dedicați sporirii eficienței și eficacității în soluționarea promptă a tuturor solicitărilor și cerințelor primite de la clienții noștri. În plus, manifestăm o grijă aparte față de fiecare client, oferind răspunsuri rapide și soluții adaptate nevoilor acestora.

În acest context, Consiliul de Administrație își propune să atingă următoarele obiective pentru implementarea strategiei propuse cu succes:
  • anticiparea cerințelor clienților pentru îmbunătățirea imaginii organizației; creșterea calității serviciilor oferite;
  • sporirea eficienței interne printr-o organizare eficientă a activității;
  • optimizarea planificării și monitorizarea proceselor pentru a spori productivitatea muncii și a reduce costurile.
Răspunsurile primite de la client includ: atenția la detalii, utilizarea utilajelor performante, investiția în personalul bine pregătit și acordarea unei atenții deosebite față de nevoile clienților. Este esențial ca fiecare aspect să fie tratat cu cea mai mare seriozitate și dedicare pentru a asigura succesul implementării strategiei propuse. Promovând o abordare axată pe excelentă, echipa va fi capabilă să atingă obiectivele stabilite și să se poziționeze în topul industriei.
Consiliul de Administrație al societății SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A. pune accentul pe obținerea performanțelor operaționale și financiare care să ne confirme poziția ca lider pe piața serviciilor de salubritate. Avem în vedere importanța majoră acordată consolidării capacităților de management financiar pentru a atinge aceste obiective ambițioase. Pentru a atinge aceste țeluri, am elaborat o strategie solidă care va fi implementată prin intermediul unor acțiuni precise. Acestea includ revizuirea periodică a procedurilor financiare, efectuarea regulată de analize de risc financiar, crearea și aplicarea unor strategii pentru reducerea riscurilor financiare, precum și organizarea constantă de sesiuni de instruire în domeniul managementului financiar. Prin aceste măsuri integrate, ne propunem să obținem performanțe ridicate, să generăm profit și să reducem costurile operaționale, consolidându-ne astfel poziția competitivă pe piața serviciilor de salubritate.
Riscuri identificate
Ca urmare a analizării contextului intern și al celui extern în care operează societatea SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A., procesele derulate de companie, precum și necesitățile și așteptările existente, au fost identificate următoarele riscuri a căror materializare ar putea afecta îndeplinirea obiectivelor sau buna derulare a activităților societății pe termen scurt, mediu sau lung:

1.FINANCIAR- CONTABILITATE

OBIECTIV

RISC

ANGAJAMENTELE

BUGETARE ŞI LEGALE DIN CARE DERIVĂ DIRECT SAU INDIRECT

OBLIGAŢII DE

PLATĂ;

INEXISTENŢA

PROCEDURILOR SCRISE

 

ATRIBUIREA ŞI DELEGAREA

COMPETENŢELOR SĂ NU FIE DECLARATE ÎN PROCEDURI

 

NEINFORMAREA ANGAJAŢILOR DESPRE PROCEDURILE CARE SE APLICĂ

 

NESEPARAREA SARCINILOR PRIN PROCEDURI

 

NEAPROBAREA PROCEDURILOR

 

NEACTUALIZAREA PROCEDURILOR

 

NEFORMALIZAREA CONTROALELOR

EFECTUATE

 

NEEXECUTAREA CREDITELOR

BUGETARE

 

NEÎNCADRAREA CHELTUIELILOR ÎN

CREDITELE APROBATE

 

NECONCORDANŢA SOLDURILOR

DINTRE EXTRASELE DE CONT ȘI CELE EXISTENTE

 

NEÎNTOCMIREA PROIECTULUI DE

BUGET

 

ÎNTOCMIREA            ERONATĂ     A

PROIECTULUI DE BUGET

 

INEXISTENŢA PROCEDURILOR CU PRIVIRE LA CREDITE

 

NESEPARAREA RESPONSABILITĂŢILOR

 

NESTABILIREA DE MĂSURI CARE SĂ URMĂREASCĂ APLICAREA PROCEDURILOR STABILITE

PLĂŢILE ASUMATE PRIN ANGAJAMENTE BUGETARE ŞI LEGALE;

INEXISTENŢA PROCEDURILOR SCRISE

 

NEATRIBUIREA RESPONSABILITĂŢILOR, NEDELEGAREA COMPETENŢELOR DECLARATE ÎN PROCEDURI

 

NEINFORMAREA ANGAJAŢILOR DESPRE PROCEDURILE CARE SE APLICĂ

 

NESEPARAREA SARCINILOR PRIN PROCEDURI

 

NEAPROBAREA PROCEDURILOR

 

NEACTUALIZAREA PROCEDURILOR

 

EFECTUAREA DE OPERAŢIUNI DE CONTROL FĂRĂ A FI UTILIZATE LISTE DE VERIFICARE

 

UTILIZAREA DE LISTE DE VERIFICARE FĂRĂ A AVEA CARACTER EXHAUSTIV

 

NEFORMALIZAREA CONTROALELOR EFECTUATE

 

NERESPECTAREA CURSULUI DE SCHIMB LA EFECTUAREA PLĂŢILOR

 

NECONCORDANŢE ÎNTRE PLĂŢI ŞI    EXTRASELE DE CONT

 

TRANSCRIEREA ERONATĂ A PLĂŢILOR  ÎN CARTEA MARE

 

NEREVIZUIREA PROCEDURILOR REFERITOARE LA PLĂŢI NEEFECTUATE

 

NESTABILIREA ATRIBUIRII RESPONSABILITĂŢILOR

 

NEASIGURAREA PRIN PROCEDURI A RESPONSABILITĂŢILOR

 

NEEXPLICAREA POLITICII CONTABILE ÎN  PROCEDURI

 

MODIFICAREA SAU STABILIREA DE CĂTRE ALTE PERSOANE DECÂT CELE AUTORIZATE SĂ EFECTUEZE NOI POLITICI SAU PROCEDURI

 

NEINCLUDEREA          PLANULUI           DE CONTURI ŞI A EXPLICAŢIILOR ÎN PROCEDURI, NEIDENTIFICAREA ŞI NEDESCRIEREA PRINCIPALELOR ÎNREGISTRĂRI CONTABILE PRECUM ŞI A INTRĂRILOR PERIODICE. NEIDENTIFICAREA POSTURILOR CARE SĂ APROBE CĂ INTRĂRILE SUNT EFECTUATE, FĂRĂ A EXISTA EXPLICAŢII PENTRU DOCUMENTELE ŞI NECESITĂŢILE DE APROBARE PENTRU DIVERSELE TIPURI DE TRANZACŢII PERIODICE ŞI NEPERIODICE, PRECUM ŞI A INTRĂRILOR ÎN JURNAL

 

NEPREGĂTIRE ŞI NEAPROBAREA FUNCŢIILOR PENTRU INTRĂRILE ÎN JURNAL PENTRU A CONTROLA CĂ ELE SUNT SEPARATE

 

INTRĂRILE ÎN JURNAL SĂ NU FIE PREVĂZUTE ŞI APROBATE DE CĂTRE PERSOANELE         COMPETENTE          LA NIVELURILE ADECVATE

 

INTRĂRILE ÎN JURNAL SĂ NU FIE EXPLICATE CORESPUNZĂTOR ŞI JUSTIFICATE

 

NEFORMALIZAREA CONTROALELOR EFECTUATE

 

NEPREGĂTIREA RAPOARTELOR FINANCIARE PENTRU PERIOADELE CONTABILE SOLICITATE

 

NEREVIZUIREA

 

NEREVIZUIREA PROCEDURILOR DE ÎNCHIDERE

 

NECONCORDANŢE ÎNTRE CONTURILE BANCARE ŞI CONTURILE DIN REGISTRE

 

NEREVIZUIREA CARTII MARI ÎN VEDEREA VERIFICĂRI DACĂ TRANZACŢIILE SUNT TRECUTE ÎN CONTUL CORECT

 

NEDEFALCAREA

 

NESEMNALAREA

2.RESURSE UMANE

OBIECTIV

RISC

COMPETENTE PERSONAL

 

ANGAJAREA DE PERSONAL FARA STABILIREA CERINTELOR POSTULUI

EVALUARE PERFORMANTE PROFESIONALE

 

NEEVALUAREA PERIODICA A PERFORMANTELOR PROFESIONALE

INSTRUIRE INTERNA

 

INEXISTENTA UNUI PROGRAM PRIVIND INSTRUIREA INTERNA A  PERSONALULUI

PERFECTIONARE CONTINUA

 

NERESPECTARE PREVEDERILOR LEGALE (CODUL MUNCII) PRIVIND PERFECTIONAREA CONTINUA A PERSONALULUI ANGAJAT

PERSONAL MOTIVAT

 

NEALOCAREA DE AUTORITATI CLARE
NEDELEGAREA DE COMPETENTE

FLUCTUATIE RIDICATA A PERSONALULUI

 

PERSONAL FARA SUSTINERE SI MOTIVARE

INTEGRITATE IN RELATIA CU CLIENTUL, PROPRIETATEA INTELECTUALA

PERSONAL INSUFICIENT INSTRUTIT,

CONFORMITATEA CU GDPR

 

SISTEM INFORMATIC NESECURIZAT; NERESPECTAREA POLITICILOR DE LUCRU CU DOCUMENTELE CARE CONTIN DATE CU  CARACTER PERSONAL

PROGRAM DE LUCRU

 

CERINTELE SUPLIMENTARE VENITE DIN PARTEA CLIENTULUI/PROIECTULUI

PROCEDURI INTERNE

 

NERESPECTAREA PROCEDURILOR

EVALUAREA EFICIENŢEI ŞI EFICACITĂŢII MODULUI DE ORGANIZARE A ACTIVITĂŢII DE PERSONAL ŞI SALARIZARE

INEXISTENŢA

 

NEATRIBUIREA RESPONSABILITĂŢILOR, NEDELEGAREA

 

NEINFORMAREA ANGAJAŢILOR DESPRE PROCEDURILE CARE SE  APLICĂ

 

NESEPARAREA SARCINILOR PRIN PROCEDURI

 

NEAPROBAREA PROCEDURILOR

 

NEACTUALIZAREA PROCEDURILOR

 

NEÎNTOCMIREA CORECTĂ A    ORGANIGRAMEI ŞI A STATULUI DE FUNCŢII

 

NEÎNTOCMIREA FIŞELOR DE POST

 

DEPĂŞIREA

 

NEEMITEREA DECIZIILOR PRIVIND                                                                                                        ANGAJAREA ŞI ÎNCETAREA RAPORTURILOR DE MUNCĂ

 

NESTABILIREA

 

NESEPARAREA SARCINILOR PRIN PROCEDURI

 

EVIDENŢE CARE NU CORESPUND REALITĂŢII

 

NERESPECTAREA  CADRULUI       LEGISLATIV ÎN DECIZIILE DE SALARIZARE

 

NEÎNCADRAREA ÎN PREVEDERILE LEGALE PRIVIND APLICAREA SANCŢIUNILOR

 

NEŢINEREA EVIDENŢEI                      RECLAMAŢIILOR ŞI SESIZĂRILOR

 

CALCULAREA ERONATĂ A SALARIILOR

 

NERESPECTAREA NORMELOR DE PROTECŢIE A MUNCII

 

ÎNCADRARE ERONATĂ A SALARIAȚILOR

 

ACORDAREA CALIFICATIVELOR ÎN MOD SUBIECTIV FĂRĂ A ŢINE SEAMA DE REGLEMENTĂRILE LEGALE

 

 

3.SISTEMUL DE LUARE A DECIZIILOR

OBIECTIV

RISC

SISTEMUL DE   LUARE A   DECIZIILOR;

INEXISTENŢA PROCEDURILOR SCRISE

 

NEATRIBUIREA RESPONSABILITĂŢILOR, NEDELEGAREA COMPETENȚELOR PRIN PROCEDURI

 

NEINFORMAREA ANGAJAŢILOR DESPRE PROCEDURILE CARE SE   APLICĂ

 

NESEPARAREA SARCINILOR PRIN PROCEDURI

 

NEAPROBAREA PROCEDURILOR

 

NEFORMALIZAREA CONTROALELOR EFECTUATE

 

NECONFORMITATEA

 

NEOPORTUNITATEA

 

EMITEREA

 

EXISTENŢA UNOR NECONCORDANŢE PRIVIND DATA EMITERII DECIZIILOR ŞI DATA APLICĂRII ACESTORA

 

NEAPLICAREA SAU NEAPLICAREA ÎNTOCMAI A PREVEDERILOR DECIZIILOR

 

  1. IT, MENTENANȚĂ, SECURITATE

OBIECTIV

RISC

PERIMETRUL FIZIC DE SECURITATE

 

PARASIREA POSTULUI DE LUCRU FARA A BLOCA ECRANUL

CONTROLUL ACCESULUI FIZIC

 

LIPSA OPERARII UNOR REGULI DE ASIGURARE A SECURITATII FIZICE (EX: USILE NU SE INCHID INTOTDEAUNA)

PROTEJARE IMPOTRIVA AMENINŢARILOR EXTERNE ŞI DE MEDIU

 

LIPSA SENZORILOR DE INCENDIU

UTILITĂŢILE SUPORT PENTRU AFACERE

 

LIPSA UNOR SURSE INTERNE DE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICAIN CAZUL INTRERUPEREA ALIMENTARII CU ELECTRICITATE

SECURITATEA REŢELELOR DE CABLU

 

EXPUNEREA LA FACTORI DE RISC

COPII DE SIGURANŢĂ A INFORMAŢIEI

BACKUPURILE LA FISIERELE ORGANIZATIEI SUNT PASTRATE PE SERVER (IN ACCEASI LOCATIE)

MĂSURI DE SECURITATE A REŢELELOR

 

ATACURI DOS SI DDOS (FIREWALUL NU ESTE CONFIGURAT EFICACE)

 

 

  1. PROBLEME DE MEDIU

Denumirea obiectivelor

Denumirea riscurilor inerente asociate obiectivelor şi activităţilor

Modernizarea si imbunatatirea serviciului

 

a. Scaderea sau cresterea numarului de contracte incheiate raportat la numarul de solicitari pe categorii de utilizatori

b. Colectarea separata si transportul separat al deseurilor municipale si deseurilor similare provenind din activitatile comerciale din industrii si institutii, risca sa nu poata fii efectuate la capacitate maxima

c. Informarea eficienta si educarea utilizatorilor in ceea ce priveste modul si ritmicitatea de colectare a deseurilor precum si pentru colectarea selectiva a deseurilor pentru a nu exista riscul depozitarii necontrolate a deseurilor

Competenta profesionala

 

a.Continuarea programelor de cresterea competentei profesionale la toate nivelele

b. Informare si motivarea personalului societatii.
c. Asigurarea instruirii personalului pentru incarcarea, transportul si descarcarea deseurilor in conditii de siguranta si pentru interventie in cazul unor defectiuni sau accidente

Grija pentru mediu

a. Preocuparea continua pentru protejarea sanatatii publice prin modernizarea sistemului de colectarea deseurilor

b. Gestionarea deseurile fara a pune in pericol sanatatea umana si fara a dauna mediului

c.Gestionarea deseurile fara a genera riscuri pentru apa, aer, sol, fauna sau flora;

d. Nu se abandoneaza deseurile pe traseu

Orientarea catre client

a.S-au luat masuri, pentru a nu imprastia mirosurile persistente, a abandonului utilajelor incarcate cu deseuri

b.Programul de colectare si transport al deseurilor menajere si a celor asimilabile este pus la punct, in functie de contráctele cu persoanele fizice sau juridice

 Imbunitatirea parametrilor de calitate ai activitatii prestate, respectiv

a.Colectarea propriu-zisa a deseurilor se face in recipiente/containere metalice acoperite si etanse, dotate cu dispozitive de prindere si ridicare, cu posibilitati de golire prin rasturanare sau direct in autogunoierele compactoare;

b. Maturatul, spalatul, stropirea si intretinerea cailor publice

c.Igiena urbana precara, in zonele de blocuri cu confort scazut, locuite de o
populatie in majoritate saraca, unde unii cetateni au obiceiul de a arunca gunoiul la
intamplare, care se acumuleaza.
d.Depozitarea in locuri nepermise a deseurilor din constructii, rezultate in urma lucrarilor de ridicare a unor imobile sau din reamenajarea si modernizarea locuintelor

 

 

  1. CONTROL FINANCIAR PREVENTIV

 

OBIECTIV

RISC

DERULARE CORESPUNZĂTOARE A CONTROLULUI FINANCIAR PREVENTIV

NU SUNT CONSEMNATE PRIN DECIZII. TOATE PERSOANELE ÎMPUTERNICITE SĂ EXERCITE CONTROLUL FINANCIAR-PREVENTIV PROPRIU, DOCUMENTELE ŞI OPERAŢIUNILE REPARTIZATE SPRE VERIFICARE, PRECUM ŞI LIMITELE VALORICE ALE ÎMPUTERNICIRII

 

IN FIŞELE POSTURILOR NU SUNT CONSEMNATE SARCINILE CE REVIN PERSOANELOR ÎMPUTERNICITE SĂ EXERCITE CONTROLUL FINANCIAR- PREVENTIV.

 

IN CONŢINUTUL CADRULUI SPECIFIC NU SUNT CUPRINSE TOATE OBIECTIVELE ŞI PROIECTELE DE OPERAŢIUNI CARE POTRIVIT PREVEDERILOR LEGII FAC OBIECTUL CONTROLULUI

 

NU SUNT STABILITE CU CLARITATE DOCUMENTELE JUSTIFICATIVE CARE SE PREZINTĂ LA CONTROL, CIRCUITUL ACESTORA ŞI TERMENELE MAXIME DE VERIFICARE.

 

NEEXERCITAREA  CONTROLULUI

FINANCIAR-PREVENTIV    PROPRIU

 

  1. AUDIT INTERN

 

OBIECTIV

RISC

ASIGURAREA AUDITULUI INTERN AL SOCIETĂȚII SALUBRIZARE SECTOR 5 S.A.

NESTABILIREA OBIECTIVELOR AUDITABILE CONFORM LEGII 672/2002

 

NEELABORAREA PLANULUI DE AUDIT PUBLIC INTERN LA NIVELUL INSTITUŢIEI AUDITATE, NEAPROBAREA ACESTUIA DE CĂTRE ORDONATORUL DE CREDITE

 

NEELABORAREA RAPORTULUI ANUAL DE AUDIT PUBLIC INTERN

 

NEINIŢIEREA MISIUNII DE AUDIT PUBLIC INTERN

 

NETRANSMITEREA NOTIFICĂRII PRIVIND DECLANŞAREA MISIUNII DE AUDIT PUBLIC INTERN

 

NEÎNTOCMIREA SI NESEMNAREA DECLARAŢIEI DE INDEPENDENTA;

 

NEÎNTOCMIREA TEMATICII ÎN DETALIU;

 

NECOLECTAREA ŞI NEPRELUCRAREA INFORMAŢIILOR;

 

NEEFECTUAREA ANALIZEI

 

RISCURILOR;

 

NEELABORAREA PROGRAMULUI DE AUDIT;

 

NEELABORAREA PROGRAMULUI DE INTERVENŢIE LA FAŢA LOCULUI;

 

NEEFECTUAREA ŞEDINŢEI DE DESCHIDERE, NEÎNTOCMIREA MINUTEI ŞEDINŢEI DE DESCHIDERE;

 

NECONSTATAREA ŞI NERAPORTAREA IREGULARITĂŢILOR;

 

NEREVIZUIREA DOCUMENTELOR;

 

NEEFECTUAREA ŞEDINŢEI DE ÎNCHIDERE ŞI NEÎNTOCMIREA MINUTEI ŞEDINŢEI DE ÎNCHIDERE;

 

NEELABORAREA PROIECTULUI RAPORTULUI DE AUDIT PUBLIC INTERN;

 

NEÎNTOCMIREA DOCUMENTELOR ŞI NESEMNAREA ACESTORA DE CĂTRE PERSOANELE RESPONSABILE;

 

NETRANSMITEREA PROIECTULUI DE AUDIT PUBLIC INTERN CĂTRE UNITATEA AUDITATĂ ;

 

NEDESFĂŞURAREA REUNIUNII DE CONCILIERE, DUPĂ CAZ SI NEÎNTOCMIREA MINUTEI ŞEDINŢEI

 

NEELABORAREA RAPORTULUI DE  AUDIT ;

 

LIPSĂ SUPERVIZAREA RAPORTULUI DE AUDIT ;

 

NEDIFUZAREA

 

NEASIGURAREA

 

NEASIGURAREA

Scrisoare de așteptări

hcl-12

Diagramă de proces identificare riscuri

Diagramă de proces proceduri și operațiuni

Salubrizare Sector 5 S.A.

Partenerul dvs. de încredere pentru un sector curat

 

  • Locația biroului principal
    Calea Rahovei nr.266-268. Electromagnetica Business Park
  • 24/7 Relații Clienți
    031.9450
  • Program de lucru de birou
    Luni - Joi: 08:00 - 16:30
    Vineri: 08:00 - 14:00
    Sâmbătă, Duminică: închis
  • Mail
    contact@salubrizare5.ro reclamatii@salubrizare5.ro comercial@salubrizare5.ro dispecerat@salubrizare5.ro
  • Informații utile
  • Contracte Utilizatori
  • Încheiere contracte online
  • Avize salubrizare
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Politica cookie
mai 2025
L Ma Mi J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« apr.    
© salubrizare5.ro - 2020. Toate drepturile rezervate.

Webdesign Bross Online

Go to Top
Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Făcând clic pe „Acceptați toate”, sunteți de acord cu utilizarea TOATE cookie-urile. Cu toate acestea, puteți vizita „Setări cookie” pentru a furniza un consimțământ controlat.
Setări cookieAcceptați toate
Gestionați consimțământul

Privire de ansamblu asupra confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Dintre acestea, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate în browser-ul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului web. De asemenea, folosim cookie-uri de la terți care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browser-ul dumneavoastră numai cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri vă poate afecta experiența de navigare.
Necesar
Întotdeauna activate
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Aceste cookie-uri asigură funcționalitățile de bază și caracteristicile de securitate ale site-ului, în mod anonim.
CookieDuratăDescriere
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSetat de plugin-ul GDPR Cookie Consent, acest cookie este folosit pentru a înregistra consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Reclamă”.
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsAcest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-ul este folosit pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Analitice”.
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsCookie-ul este setat de consimțământul cookie GDPR pentru a înregistra consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Funcționale”.
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsAcest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-urile sunt folosite pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Necesare”.
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsAcest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-ul este folosit pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Altele.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsAcest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-ul este folosit pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Performanță”.
elementorneverAcest cookie este utilizat de tema site-ului web. Acesta permite proprietarului site-ului web să implementeze sau să modifice conținutul site-ului web în timp real.
viewed_cookie_policy11 monthsCookie-ul este setat de pluginul GDPR Cookie Consent și este folosit pentru a stoca dacă utilizatorul și-a dat sau nu consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor. Nu stochează date personale.
Funcţional
Cookie-urile funcționale ajută la îndeplinirea anumitor funcționalități, cum ar fi partajarea conținutului site-ului web pe platformele de rețele sociale, colectarea feedback-urilor și alte funcții terță parte.
Performanţă
Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la furnizarea unei experiențe de utilizator mai bune pentru vizitatori.
Analitice
Cookie-urile analitice sunt folosite pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valorile numărului de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.
Publicitate
Cookie-urile de publicitate sunt folosite pentru a oferi vizitatorilor reclame relevante și campanii de marketing. Aceste module cookie urmăresc vizitatorii pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.
Altele
Alte cookie-uri necategorizate sunt cele care sunt analizate și nu au fost încă clasificate într-o categorie.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ
Propulsat de CookieYes Logo
Sari la conținut
Deschide bara de unelte Instrumente de accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textulMărește textul
  • Micșorează textulMicșorează textul
  • Tonuri de griTonuri de gri
  • Contrast mareContrast mare
  • Contrast negativContrast negativ
  • Fundal luminosFundal luminos
  • Legături subliniateLegături subliniate
  • Font lizibilFont lizibil
  • Resetează Resetează